• bloglovin
  • Bilder på Line

    Jag har haft en underbar dag idag! Solen gör mig riktigt lycklig, och att jag är ledig gör inte saken sämre! Körturen med prinsen gick strålande, likaså dagens trickträning. Paddockpasset på ponnyn Line gick över förväntan! Det var ju trots allt bara 5:e gången jag red henne och första gången i paddocken. Hon är helt underbar att rida, förmodligen den härligaste ponnyn jag ridit! Hon är för övrigt till salu och jag är säker på att hennes kommande ägare inte kommer att bli besviken! Hon är av rasen New forest och är född 1993. Hon har tidigare haft föl och är snäll att sko, klippa och lasta. HÄR hittar ni annonsen om ni skulle veta om någon som är på jakt efter en ponny som Line (Eastwood Line)!

    Jag bjuder på några av dagens bilder på mig och Line! Bilder på Oden kommer under morgondagen! Nu blir det sängen och samla krafter inför morgondagen! Då blir det rida två hästar och sedan jobba några timmar på kvällen. Godnatt!































    Foto: Elin Bengtsson

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: emelie (hästblogg)

    du rider så bra! :D



    sv: nä ful vovve ;) Morris är fulsöt (:

    2011-04-17 @ 23:25:27
    URL: http://skiitbra.blogg.se/
    Postat av: Sofia Camming - RACEHORSES

    sv: tack så mkt :)

    din blogg är också väldigt fin :)

    2011-04-17 @ 23:50:04
    URL: http://sofiacamming.blogg.se/
    Postat av: EMILIA SVEDLIND

    sv; tack så mycket! skoj att du trixar med trickträning jag vill jätte gärna börja träna pegazus med det. hur börjar man vad är en bra start? han fyller 16 om typ 2-3 veckor är det försent att försöka lära ut då? :)

    2011-04-18 @ 00:03:09
    URL: http://emiliamjaaou.blogg.se/
    Postat av: Lina :)

    Så himla fin häst :) Ser mcyket bra ut :)Kram

    2011-04-18 @ 08:09:52
    URL: http://liinahaallberg.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0