• bloglovin
  • En vecka full av roliga aktiviteter

    Jaaaa, det är så mitt påsklov har sett ut! Jag jobbade två kvällar och resterande tid ägnade jag åt en del plugg, städ hos mormor, men framförallt har jag spenderat flera timmar om dagen i stallet och med min Oden. Ibland är en paus i vardagen precis vad man behöver, och jag känner nu att jag är full med kraft och energi igen! Jag har till och med fått lite färg på nosen och armarna, härligt!

    Idag var jag ute och red en sväng med Matilda och Elin. Det blev nästan bara skritt så jag red ner till paddocken här hemma och trimmade Oden lite. Efter att ha jobbat en hel del i skritt med öppnor och skänkelvikningar övergick vi till traven där jag red en del programdelar. Oden var lydig och fin trots att det var väldigt svettigt i solen. I eftermiddags satt jag på trappan i solen med en kisse i knät och kaffekopp i handen, livet är bara för underbart!


    Katten

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Sandra

    Jag håller med dig, livet är underbart såna här soliga dagar, då är det underbart att ha häst, ibland är man så lyckligt lottad!

    2011-04-26 @ 08:00:02
    URL: http://minridtravare.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0