• bloglovin
  • Långfredag

    När jag var liten minns jag att långfredagen var hur tråkig som helst. Tiden gick långsamt, de flesta affärer var stängda eller stängde betydligt tidigare än vanligt, kompisar reste bort och jag var rastlös. Idag är det inte alls som det en gång var, långfredagen för mig känns som vilken annan fredag som helst. Jag sitter nu och njuter av mitt morgonkaffe och tittar ut över åkrarna här hemma, det är så fint! Om en lite stund ska jag cykla upp till stallet och prinsen. Idag ska jag ta hand om både Oden och Line, jag ska även mocka åt Louises häst eftersom hon jobbar hela dagen. Jag har alltså ett par timmar framför mig i stallet, men I looove it! Oden ska få komma ut på en lite längre tur i skogen och på grusvägarna hade jag tänkt medan Line ska få lite paddockarbete. Kaffetermosen är laddad och jag hoppas på lite kaffesällskap i solskenet på bänken utanför stallet, det är livskvalitet!

    Så här kan det se ut! :)


    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Sandra

    Tack, design är på väg, bloggen är nämligen helt nystartad för bara några dagar sedan. Du har också en väldigt mysig blogg, ser ut att vara en väldigt mysig häst också.



    Följ gärna mig på bloglovin så följer jag dig :)

    2011-04-22 @ 10:03:10
    URL: http://minridtravare.blogg.se/
    Postat av: Tove Söderström

    Svar: Taack! :D

    2011-04-22 @ 10:45:27
    URL: http://vinterponnyer.blogg.se/
    Postat av: A N N i C A * W E N N B E R Gs

    haha vad fina vi blev på bilden xD

    ses imon !

    2011-04-22 @ 23:38:55
    URL: http://s94356.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0