• bloglovin
  • Oden - läromästaren!

    Idag bjöd mina snälla hyresvärdar mig på middag, jättegott var det och jag är oerhört tacksam! De flesta vet ju att jag inte är vidare bra på matlagning, och även om jag kan lite tycker jag det är så tråkigt! Efter maten cyklade jag till stallet och mockade samt fixade med prinsens mat. Sedan red jag ner till huset där jag bor, arbetade lite lösgörande i paddocken innan grannflickan Nellie fick rida. Oden skötte sig fantastiskt bra och verkade förstå att han hade en mindre van ryttare på ryggen. Innan vi red tillbaka till stallet tränade vi lite trick. Oden gick klockrent i spansk skritt, samt la sig ner på kommando. Nellie fick också prova på lite, efter en stund följde prinsen henne riktigt fint, det var en fröjd att se!


    Oden och Nellie.


    Duktiga!


    Följer Nellie fint, det ser dock ut som att han ska slå knut på sina ben ;)


    Liten och stor...

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Lina :)

    Så himla fina bilder:) Så gullit <3 kram

    2011-04-10 @ 08:15:07
    URL: http://liinahaallberg.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0