• bloglovin
  • Oh what a day!!!

    Jag har haft en riktigt härlig dag! Efter att ha mockat prinsens box i morse överraskade jag Louise med att mocka hennes tre boxar (hon mockade Odens igår samt bjöd mig på mat så jag gör allt jag kan för att visa min tacksamhet), fixade höpåsar och sopade rent i stallet. Sedan blev det som planerat en tur ut med Louise (Annica kunde tyvärr inte hänga på denna gång), jag red Line, Fridas härliga D-ponny! Det gick jättebra och vi avslutade allt med kaffe i solskenet. Väl hemma igen blev det lite knäckemackor och telefontjat med min allra bästa mormor! Senare under eftermiddagen fick Oden sig ett lösgörande pass i paddocken, han var lydig och fin i skritten och traven, men blev ganska stark i galoppen. Mot slutet lyssnade han fint på matte :)

    Ikväll bjöd mamma som sagt på middag och det var jättegott och trevligt, tack mam! Nu väntar sängen, i morgon är en lång dag full med roliga aktiviteter!


    Koncentrerad Odis <3

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Lina :)

    Det är så härligt att dricka kaffe i stallet i solen:)

    sv: Tack söta du! Det kommer komma upp massa bilder/filmer, så det hoppas jag alla läsare uppskattar:) Börjar bli liiite nerövs nu:P Jag ska ju sjunga en låt till Andreas med, sen är det massa överaskningar på middagen sen, så jag ska sjunga flera låtar där:)



    Kraaamar<3

    2011-04-16 @ 08:17:27
    URL: http://liinahaallberg.blogg.se/
    Postat av: Jessica - En flicka som är stark

    åh vilken fin!

    2011-04-16 @ 15:38:04
    URL: http://jessi91.spotlife.se
    Postat av: Sossu's - Icelandichorse & Photo

    Sv: Tack! :D Ska kolla! :)

    2011-04-16 @ 21:39:41
    URL: http://sossus.blogg.se/
    Postat av: Josäfin :>

    Kan du inte lägga upp fler filmer? :D

    2011-04-16 @ 21:41:09
    URL: http://jossanamigo.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0