• bloglovin
  • Så var det torsdag!

    Oj vad tiden går fort, snart har prinsen bott i nya stallet en vecka, eller ja till helgen blir det en vecka! Han verkar trivas fint med i sin mysiga box, stora hage, och med alla hästkompisar som bor i stallet. Jag själv trivs också, allra bäst är det att kunna gå/cykla till prinsen! Nu är frukosten intagen och jag ska cykla upp och mocka samt rida en liten sväng innan jag måste hem och duscha för att sedan köra till universitetet och slutligen till jobbet ikväll. Jag går inte rastlös om dagarna i alla fall ;)


    Gammal bild - Men så här ser Oden ut i princip varje dag när jag tar in honom. Det verkar vara bland det bästa han vet, att rulla sig hundrasjuttioelva gånger i leran varje dag...söthäst!

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: michaela

    haha den bilden är verkligen klockren!! =) sötoden!!

    2011-04-07 @ 14:35:11

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0