• bloglovin
  • Spunk?

    Jag tror min häst har fått spunk, eller är det kanske bara vanliga vårkänslor? Idag hade Oden sin vilodag från ridning/körning. Efter mockning och borstning tog jag ut honom en sväng i paddocken för att träna lite trick, men framförallt inkallning. Han var som vanligt duktig och lyhörd, meeeeeen såååååå busig! Knasiga häst... Han sprang, bockade och busade ganska rejält när jag manade på honom ytterst lite. Samtidigt var han lydig och väntade på nästa kommando, men han var mycket ivrigare än vanligt. Det är så härligt att se hans livsglädje, jag tror han är nöjd med livet!




    När jag vände ryggen till passade tokhästen på att rulla sig, där fick jag för att jag hade borstat och putsat! :)

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Evelina

    Sv: Ja, det är en nordis. Det var min förra medryttarhäst:)



    Jättefina bilder!:)

    2011-04-13 @ 22:17:33
    URL: http://dalaryttarna.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0