• bloglovin
  • Torsdag = jobb, sol & stall

    Jag har nyss kommit hem från jobbet. Innan jag slutade var jag hungrig som en varg, men jag hade sådan tur att morfar ringde och ville bjuda på lunch på Bror Pehrsson. Sagt och gjort! Maten var supergod och sällskapet trevligt. Morfar och jag har alltid saker att prata om... Häst, vad annars? :) Nu ska jag ut i solen med min brassestol. Ikväll ska jag cykla till stallet och pyssla om min prins samt ta en härlig ridtur i skogen! Vet ni? Nu är det bara ett pass kvar till semester, imorgon klockan 13.00 kommer jag vara så där härligt nöjd! Vad hittar ni på i eftermiddag?


    Igårkväll var morfar och jag ute en tur med denna fina vagn!

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Tussie

    Gå med i min Converse-tävling, på www.laurette.blogg.se!

    2011-08-04 @ 16:35:31
    URL: http://laurette.blogg.se/
    Postat av: sanna - hästblogg

    Söt häst! :D

    2011-08-04 @ 21:28:57
    URL: http://sasasanna.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0