• bloglovin
  • Dålig uppdatering har sin förklaring...

    Även idag har jag hunnit med en hel del! Jag har varit på universitetet, bokat tid för sadelprovning, mockat hela stallet, ätit mat och fikat hos mormor, tricktränat Oden, samt varit på Börjes med Emma ikväll. Jag kom hem först nu och är helt slut. Fast jag har ju haft en himla bra dag måste jag säga :) 

    På fredag ska vi prova lite olika sadlar på prinsen och förhoppningsvis hittar vi någon som passar. Dagens trickträning gick kanonbra. Vi övade bland annat spansk skritt, hämta hink/spö, buga pch så gick vi lite fram och tillbaka över pallen. Min prins är så lydig och följer mig fint som en hund, underbara häst! <3 Eftersom jag har lånat Emmas dressyrspö fram till nu (gillar henner bättre än mitt gamla) så fick jag idag införskaffa mig ett eget likadant. Det var ett spö från Börjes som kostade 35 riksdaler, haha! Det bevisar att bra saker inte behöver vara dyrt! Jag köpte även ett par nya boots att ha fram eftersom de gamla har gått sönder och jag har inte tagit mig tid till att sy ihop dem (vet inte ens om de går att laga). Mina sköna gamla ridbyxor sjöng på sin sista refräng (hål i både knä och skrev) så jag fyndade ett par nya, svarta helskodda.


    Min finaste!

    /Jessica

      
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: sandra

    Så gullig han är : ) Börjes är allt en tipp toppaffär det :) Vi är där en gång om året ja, min kusin och hennes mamma (min moster kan vi väll kalla henne) . förra året va vi i kungsbacka och iår åker vi till tingsryd : ) vi har varit där 2 år tidigare alltså 2009, 2008 :)och då har vi varit i tingsryd, men förra året ville dom andra till kungsbacka, mycket mysigare i tingsryd,m en men ;) så nu ska vi åka varrannat år till kungsbacka och tingsryd :) haha. mkt text, lite innehåll:P

    Börjes är hur som helst, en kanon butik tycker jag! folk får tycka som dom vill, det driter jag i ;)

    Hoppas allt är bra med er !

    kram

    2011-02-17 @ 10:41:02
    URL: http://sandraaplate.blogg.se/
    Postat av: Michaela

    Vem/vilka är det som ska komma och prova ut sadlar till Oden? Försöker hitta något alternativ om det skulle vara så att det inte finns någon passande till Shalle när vi åker. Vi måste ta en ridtur tillsammans nån gång snart tycker jag! det var ju ett tag sen ;)kram på dej!

    2011-02-17 @ 14:25:13

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0