• bloglovin
  • Det blev en bra dag!

    Jag har haft fullt upp hela dagen, från tidig morgon till nu... Redovisningen av grupparbetet i morse gick bra (tror jag). Jag var hemma strax efter 10.00 och satte mig då direkt för att fortsätta skriva på min uppgift som ska lämnas in senast söndag. Efter tre timmars plugg kände jag att det var på tiden att köra ut till stallet. Idag blev det en sväng i nya sadeln. Vi skrittade på asfaltsvägen ca 30 min. Jag kunde jobba en del med öppnor vilket gjorde att Oden blev riktigt mjuk och fin! Efter ridturen tog jag in alla hästar för att sedan styra bilen mot Alvesta för mer plugg. Efter mycket om och men är nu uppgiften klar och jag sitter och filar lite på källförteckningen. Om ca 10 min är den inskickad och då kan jag glömma plugg i flera dagar, underbar känsla!


    Det är vi <3

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Lina

    Vacker bild <3

    2011-02-24 @ 11:42:41
    URL: http://liinahaallberg.blogg.se/
    Postat av: Michaela

    Så fin bild! Sött :)

    2011-02-24 @ 13:25:04

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0