• bloglovin
  • Det får bli en mobilblogg ikväll eftersom ...

    dsc01206 (MMS)

    Det får bli en mobilblogg ikväll eftersom jag inte är hemma! Jag sitter just nu hos en kompis och dricker en god Corona, det blir lite utgång ikväll! I eftermiddags hjälpte Emma mig och lasttränade Oden, han var så himla duktig! Han gick på och av släpet själv flera gånger och backade snällt ut när jag tog lätt i svansen och sa backa! Han har aldrig varit så lättlastad som han var idag! Det känns fantastiskt bra att jag fick en sådan härlig känsla eftersom vi snart ska åka till Malmö. Oden brukar vara snäll men det är skönt att kolla av ibland så att allt fungerar! Nu ska jag återgå, ha en fin kväll alla! / Jessica

  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Lina

    Hoppas det blev en kul kväll igår :) Hoppas du mår bra idag ;) kramis

    2011-02-06 @ 11:36:53
    URL: http://liinahaallberg.blogg.se/
    Postat av: N

    sv: haha stoneface ;)

    jättefin verkligen :) va gör ni tsm? :)

    2011-02-06 @ 17:20:27
    URL: http://blackijacki.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0