• bloglovin
  • En vanlig dag

    Jag behöver knappast säga vad jag ska göra idag va? Praktik, häst och jobb... Som många andra dagar. Jag vill faktiskt ha helg igen så jag ska spendera all tid med Oden och slippa stressa!

    Vill bara säga att jag tycker det är jätteskoj att läsa kommentarerna till alla mina inlägg! De värmer och gör verkligen att jag känner mig taggad att uppdatera mera!!! Tack alla!

    Vi hörs senare för nu är de fullt ös som gäller!


    Foto: Emma Norén
    En gång vann vi en Lätt C i Osby! :) Detta år kommer dock inte bestå av dressyrsatsning utan det är mycket annat som kommer före, t.ex. våra uppvisningar i frihetsdressyr, bruks-DM mm.

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Samanta

    Ni är som vanligt jättefina! :)

    2011-02-09 @ 10:57:03
    URL: http://samantas.blogg.se/
    Postat av: Lina

    Din blogg är så himla bra :D

    Kan du inte skriva lite övningar som du gör när du kör frihetsdressyr??Har haft Valborg mycket lös och hon går efter mig och gör det jag gör. Men vill veta lite annat man kan göra med :D



    Ha en fin dag :D:D

    2011-02-09 @ 13:55:40
    URL: http://liinahaallberg.blogg.se/
    Postat av: fridan

    fina är ni :D

    och hoppas nu att ni hittar en sadel :)



    sv: jaaa! vill verkligen ha en gård ju!

    2011-02-09 @ 16:15:16
    URL: http://kaloescha.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0