• bloglovin
  • Körövning, V75 och stallet!

    Ah en vanlig lördagmorgon startar som sagt med körövning kl 10.00, en bra start på dagen! Idag sjöng vi en massa roliga låtar, jag och mina postvänner! Inga är som ni! Sedan fopr jag vidare för att fixa min dagens dubbel samt en liten V75:a, idag tror jag på miljonerna, haha, skämt åsido. Spelar man för 24 kr på sju lopp så har man nog inte så stor chans, idag gick jag dessutom lite på alla roliga namn! Fast jag glömde ta en häst, den hette Snygg, tjusigt namn men den verkade inte ha särskilt bra förutsättningar...

    Nu ska jag vika tvätt och lyssna på Kärlekens tunga med September innan jag kör till stallet för att mocka, rida och dona. Sedan blir det lite fika hos mormor och morfar. Har ni en lika bra lördag som jag?



    Bjuder på en ohästig bild. Jag och mina körvänner kan inte hjälpa att vi tycker om att sjunga i mjukisbyxor!

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Helena

    Svar: Tack för din fina kommentar! :D

    2011-02-26 @ 16:14:29
    URL: http://travgalen.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0