• bloglovin
  • Kvällstankar

    Dagen har varit bra på många sätt. Seminariumet i förmiddags var snabbt avklarat. Därefter åkte jag för att köpa fika och en liten alla hjärtans dagpresent till mormor och morfar, samt till mamma och pappi. När jag var klar bar det av mot stallet, hästarna väntade ju ivrigt på sin lunch. Medan Oden stod i solen och mumsade hö mockade jag stall och pysslade lite. Det blev ett lösgörande ridpass i paddocken idag på ca 45 minuter. Oden kändes mjuk och lydig för hjälperna. Efter passet körde vi lite trickträning (som vanligt), det är nog bland det bästa Odis vet! :)

    I morgon väntar grupparbete, föreläsning, stall och plugg, med andra ord en ganska vanlig dag i mitt liv!


    Ibland tror jag på riktigt att Oden är en hund...

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: emmaa - ryttare&fotograf

    sv; va kul att du ville vara med och super fin bild.:)

    lägger nog upp det senare ikväll :D

    2011-02-14 @ 20:47:29
    URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0