• bloglovin
  • Stan och grupparbete :)

    Japp ny pyser jag till Växjö för att jobba med grupparbetet några timmar. Det ska faktiskt bli trevligt då det känns som jag hamnat i en himla bra grupp med smarta och roliga människor, kul! I eftermiddag ska jag stanna till och ta hand om Oden innan jag kör vidare hemåt för att byta om och åka till jobbet. Ännu en fullspäckad dag i Jessicas liv, jajamen! Vad hittar ni på en dag som denna?


    Oden på min student! Här var han 3 år :)

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: amandawilhelmsson

    åh du bor ju ganska nära mig! ;)

    eller du kanske inte bor i växjö..



    sv: den bilden på emmas blogg var ju lätt klart den finaste!

    2011-02-17 @ 10:17:59
    URL: http://amandawilhelmsson.blogg.se/
    Postat av: amandawilhelmsson

    sv: nja, jag bor utanför växjö i Lessebo. om du vet var de ligger? ;))

    va pluggar du för någonstans?

    2011-02-17 @ 10:52:05
    URL: http://amandawilhelmsson.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0