• bloglovin
  • Tröttis...

    Nu är jag äntligen hemma efter denna långa dag! Jobbkvällen gick bra och det var trevligt eftersom jag fick prata en del häst, då går ju allt mycket lättare! Jag har fått "Odenrapport" av både mormor och Emma idag, han mådde fint min prins! I morgon gav min handledare mig sovmorgon så jag börjar kl 11.00, himla skönt! Eftermiddagen kommer att spenderas i stallet tillsammans med Oden! Kvällen måste jag ägna åt något mindre skoj, plugg, men det måste göras förr eller senare. Det gäller att passa på i veckan så att man har helgen fri!



    Oden och jag sommaren 2007, mycket har hänt på några år :)

    /Jessica

  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Frida

    sv: Ja det är verkligen toppen. Väldigt kul var det också :)

    2011-02-01 @ 23:49:59
    URL: http://equest.blogg.se/
    Postat av: Lina

    Ja det har hänt mkt ser inte ut som han ju:P Ha det så trevligt med din fina häst :)

    2011-02-02 @ 09:07:33
    URL: http://liinahaallberg.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0