• bloglovin
  • En fredag

    Jiho det är fredag, det är nog veckans bästa dag! Yes, nu har jag som ni ser lärt mig hur jag lägger in bild i sidan tillsammans med en presentation! Jag skulle aldrig begripa mig på hur man gjorde om det inte var för att Frida: http://kaloescha.blogg.se/ hjälpte mig, tack!

    Nu ska jag köra in till stan och köpa en ny hårfön, med sådan där tratt som är till för lockigt hår. Alltid är det något! Därefter bär det av till stallet och Oden, få se vad vi hittar på idag! Rapporterar senare :)


    Min morfar och Oden, visst är de bra?!

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: fridan

    kul att få se din morfar som man hört så mkt om :D



    och bra att de funkade emd texten o bilden :D



    sån hårfön med tratt har jag, men har aldrig använt tratten ,kanske man skulle prova nån gång :D



    2011-01-28 @ 16:46:49
    URL: http://kaloescha.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0