• bloglovin
  • Stressdag

    Huu, jag gillar inte dessa dagar då jag först ska in till universitetet, sedan till stallet och slutligen jobba kväll! Jag hinner inte rida idag utan bara mocka, vattna, fixa mat och borsta av pålle. Det är inget vidare att behöva stressa när man är i stallet... Därför älskar jag helgerna när jag kan spendera nästan hur många timmar jag vill på jordens bästa plats :) Morgondagen blir bättre, då har jag seminarium mellan 8 och 12 sedan är jag ledig hela eftermiddagen och kvällen, jihoo! Hoppas ni får en bra dag!


    Så här mysigt bor Oden :)

    /Jessica

  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: fridan

    vad mysigt stallet ser ut :D



    sv: hihi surt att de itne blev hästssnack!! :( vi får ta igen nästa vecka :P



    jaa, så typiskt! fick dock en liten film ändå, ställde kameran bara så den fick filma själv :P men de är ju bara en liten del av träningen...

    2011-01-26 @ 23:07:56
    URL: http://kaloescha.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0