• bloglovin
  • Jobb, jobb och JOBB!

    Det känns som att jag jobbar mest hela tiden... Jag hinner självklart ta hand om min fina prins också, men mycket mer än så har det inte varit de senaste dagarna! Jag jobbade natten till idag (måndag), kvällen idag och i morgon ringer klockan strax innan 05.00 för jag börjar 06.00. Efter nattpasset på onsdag är jag däremot lite långledig, skööööönt! På torsdag ska jag till Börjes med mammi och pappi, det kommer bli helmysigt! Jag ska köpa regnkläder och flugmedel, och vem vet kanske det säljer sig något mer till mig?! Börjes är alltid lika kul och deras räkmackor är både billiga och goda, det gillar vi verkligen! På fredag åker vi till Liseberg, jag och mina fantastiska jobbarkompisar, weee! Det går lite lättare att jobba när man har så mycket kul att se fram emot! :)



    Hmmm, undrar om vi vågar...?

    Idag red jag ut en sväng på prinsen som kändes jättefin och lydig. Igår blev det en lugnare barbackatur i skogen. I lördags hade Oden en skön vilodag eftersom vi var iväg på uppvisning i fredags. I morgon eftermiddag ska vi nog ut på en lite längre skogstur, min prins och jag!


    Jag kollade förresten igenom gamla bilder och hittade den här från april 2009, Oden hade precis lärt sig vinka. Vad tiden går fort när man har roligt! Min prins är mitt allt <3

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0