• bloglovin
  • Liseberg och Tyrolen

    Igår hade jag en hästfri dag, det kändes konstigt men jag vet ju att prinsen min var i goda händer! Tidigt på morgonen åkte jag och mina jobbarkompisar till Liseberg där vi spenderade 7 timmar innan vi tröttnade på att köa. Dessutom hade vi alla ganska ont i både fötter och ben efter att ha irrat omkring som små barn! Vi hade jättetrevligt och var helnöjda med dagen. På kvällen, direkt efter jag hade kommit hem bytte jag om och drog på fest. Det var dans till Playtones i Tyrolen utanför Alvesta. Även kvällen blev jättelyckad och det var en trött Jessica som kröp ner i sängen mitt i natten... Idag har jag varit och pysslat om Oden riktigt ordentligt samt varit ute på ca 1 timmes körtur. Han var så fin och snäll att köra, min älskade prins!


    Vi två <3

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Sandra

    Sv: Så lite så, är ju bara sanningen :).

    Skulle själv vilja få ett så fint förhållande till min pålle, måste ju vara för härligt.

    2011-07-30 @ 19:47:58
    URL: http://goldponnyn.blogg.se/
    Postat av: Sandra

    Sv: jo precis. Är de där gyllene stunderna som gör allt slit värt de ;D.

    2011-07-31 @ 17:50:16
    URL: http://goldponnyn.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0