• bloglovin
  • Öland, hovslagare och mer bilder!

    Idag tog jag, min jobbarkompis Frida och Josse min volvo till Öland för att bada i havet och steka i solen, helt underbart! Det känns som att man verkligen får passa på när det är bra väder och när semestern börjar lida mot sitt slut. Elin var gullig och hjälpte mig med Oden idag, hovslagaren skulle ju komma och fixa hovar och dojjor. Hon red även ut en tur på prinsen i skogen och allt hade gått fint! Det var faktiskt första gången någonsin som någon red Oden utan att jag var där (jag är lite smålöjlig med att låna ut honom, jag vet), men det kändes jättebra för jag litar så på min alldeles egna hästtjej!!! Nu ska jag fortsätta njuta av min semester! Här får ni fler bilder från i lördags!


    Jag och canvastavlan som jag fick i födelsedagspresent av mormor och morfar!

























    Foto: Karin Jacobsson Cadbrand

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Fishis

    Trevlig kväll önskar...

    ...BLOGGFISKEN-För dig med passion för fisk! :)

    2011-07-12 @ 21:12:12
    URL: http://bloggfisken.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0