• bloglovin
  • Regn och nattjobb

    Huuuu vilket ruskväder vi har haft idag! Jag jobbade till 06.00 i morse och somnade inte förrän efter 07.00 och vaknade 14.30 igen, då var jag i alla fall utvilad! :) Det blev en kortare barbackatur på prinsen idag. Oden min skötte sig superfint och lyssnade jättebra på småsmå hjälper! Senare ikväll bakade jag drömtårta och åkte till mormor och morfar för att fika, de blev så glada så, jag bara älskar dem! Ännu senare blev det filmmys med några tjejkompisar och nu väntar sängen närsom. I morgon ska bästa sis och jag förbereda allt inför fredagens uppvisning. Vi ska till Nottebäck, Norrhult på premieringen och göra uppvisning i pausen. Det ska bli superkul att komma dit igen eftersom vi nu har varit där två år i rad, tredje gången gillt säger man väl?! :)


    Min duktiga prins gillar att visa upp sig, på fredag gäller det!!!

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Anonym

    Heysan, snygg blogg & fin häst!:)

    Kom in till min blogg om min unghästs utbildning till nått stort. Följa via bloglovin elr kanske länka varandra? :)



    Kram fo & pamela

    2011-07-21 @ 15:48:19
    URL: http://feliciaorrstenius.blogg.se/
    Postat av: Elin

    wiiiie siiiis :D kommer bli amazing :D <3

    2011-07-21 @ 19:29:39
    URL: http://eejumpers.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0