• bloglovin
  • Midsommar

    Jag har haft en riktigt bra helg! I fredags förmiddag förberedde jag mig själv och Oden för en långtur, vi red till Emma där vi skulle fira midsommar. Det var sammanlagt 6,7 km så det blev inte så långt som jag trodde från början! :) Väl framme parkerade jag Oden i en hage och själv gick jag in och bytte om för midsommarmiddag. På kvällen blev det grillat och fest. Igår (lördag) var det 30-årsfest och Oden och jag överraskade med att köra vagn, visa massa tricks och lät barnen rida lite i paddocken. Det var väldigt uppskattat och superroligt! Idag efter lunch red jag hem Oden till Lekaryd igen! Allt gick finfint!





    Redo för hemfärd!

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Wilma

    Låter mysigt :).

    Fina ni är tillsammans :)

    2011-06-27 @ 11:55:31
    URL: http://horseheaven.blogg.se/
    Postat av: emelie

    mysigt det lät =)

    2011-06-27 @ 16:56:33
    URL: http://skiitbra.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0