• bloglovin
  • Pampas

    Igår red jag Louises häst Pampas i paddocken. Jag har ridit ut honom en del i skogen tidigare, men det var bara tredje gången jag satt på honom i paddocken, så med tanke på det var jag jättenöjd med hur det gick. Pampas var jättepigg och hade oerhört mycket energi så jag fick kämpa hårt för att hålla ihop honom. Traven är stor och luftig och jag har väldigt svårt att sitta ner i den. Kanske är det också för att jag är van vid min "soffa", Oden! ;) Men jag ska träna och skaffa mig mer magmuskler så att jag en dag orkar rida honom ännu bättre!














    Första medhjälparen är alltid lika lycklig ;)




    Okej, jag bjuder på denna bild... Är det så här ett galoppombyte ska se ut eller?! Hahaha, taggad häst! :)

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: fridan

    ungefär såna byten kalle gör ;)



    2011-06-19 @ 13:09:48
    URL: http://kaloescha.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0