• bloglovin
  • Dagarna som gått

    I söndags fick Oden en välförtjänt vilodag efter att ha skött sig strålande både fredagen och lördagen.  På söndagkvällen vi tog dock en promenad till skogen där vi spenderade lite kvalitetstid, Oden hade picknick och jag tittade på!


    Min älskade mysOden!

    I måndags var vi ute på en härlig barbackatur som bestod av mycket trav och galopp, prinsen var lycklig och hade en massa spring i benen! Igår skrittade jag en sväng genom byn för att sedan jobba lite lösgörande i paddocken. Oden var lite stark men väldigt pigg och arbetsvillig, han mjuknade fint mot slutet. Allra bäst gick galoppen, han hade en härlig energi och bar upp sig fint för att vara han ;) Idag ska morfar och jag ut och köra en sväng med träningsvagnen, vi har ju uppdragskörning på lördag! Förresten pratade jag med Smålandsposten igår, hihi, så håll utkik efter hästkrönikan längst bak på lördag!

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Michaela

    Vad roligt och läsa att det gick bra på mässan! Grymt jobbat, snygg tröja :) Ha det fint kompis! Kram :)

    2011-03-30 @ 11:02:10

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0