• bloglovin
  • En fantastisk känsla!

    Igår bjöd mamma på hemgjord hamburgare och trevligt sällskap på kvällen innan det bar av till stan med ett par vänner. Det blev lite öl och mys på Kafe De Luxe innan vi tog ett-bussen hem. I morse övade vi med kören som vanligt och sedan körde jag ut till min prins! Idag red jag i paddocken samtidigt som Emma red Latitude. Det gick så oerhört bra att jag knappt finner ord för det. Ridningen fungerar verkligen bättre och bättre för varje dag som går! Idag fick jag en riktig "ahaupplevelse" i galoppen då Oden bar upp sig ovanligt bra! Vi hade sådan tur att Fredrik tog en del kort på oss, vilket alltid är lika roligt!
    Vill ni se filmer på lite trick i morgon? Emma filmade ett par klipp på oss i eftermiddags och förhoppningsvis kan jag lägga ut dem i morgon! Nu väntar hemlagad pizza, mums!
    Foto: Fredrik Axelsson - Har ni någonsin sett en liknande galoppbild på min prins? Det har inte jag :)
    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Lina

    sv; Tack rara du ! Dom ska göra en utredning på mamma nu så hoppas det blir bättre...men man blir ju orolig :( Hon kan ju inte vara på sjukhus varje dag liksom....kramar

    2011-03-06 @ 10:27:22
    URL: http://liinahaallberg.blogg.se/
    Postat av: Helena

    Gott med pizza :D klart vi vill se film! :)



    Svar: Ja det är jätteskönt med en hästintresserad morfar eftersom ingen annan i min familj håller på med hästar. Jag massage är nog nyttigt för både häst och människa, härligt att känna någon som kan massera dig och hästen :D

    2011-03-07 @ 07:23:53
    URL: http://travgalen.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0