• bloglovin
  • Fortfarande sjuk :(

    Ja, jag är fortfarande sjuk, ca 38 graders feber, men värst är halsen, fy vad ont det gör. Jag får snällt stanna hemma från både praktik och stall idag också. Jag saknar min prins så mycket... Hoppas morfar pussar extra mycket på honom i eftermiddag!

    Igår fick jag ett spännande samtal, hihi! Om några veckor får ni se vad det gällde, weeee! Jag fick även ett sms i morse som kan innebära en liiiiiten förändring, skojigt!


    Det är svårt att inte älska denna sötmule!

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Anneli Johansson

    Å va roligt att du tycker det! :)

    2011-03-08 @ 14:13:41
    URL: http://stallekekullen.blogg.se/
    Postat av: Helena

    Har aldrig sett Oden men älskar honom av att bara se bilder :D så söt! :)

    2011-03-08 @ 21:05:21
    URL: http://travgalen.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0