• bloglovin
  • Friskförklarat mig själv

    Godmorgon! Som rubriken lyder har jag nu friskförklarat mig själv, jag hade ingen feber igårnämligen. Att jag fortfarande är förkyld är en annan sak. Jag är så trött på att sitta ensam i lägenheten, ska bli skönt att göra något idag! Jag ska sörpla i mig morgonkaffet innan jag beger mig till praktiken där jag ska vara till klockan 16.30 idag, sedan blir det Oden och stallet hela kvällen, mysfaktorn = hög! Hur ser er torsdag ut?



    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Lina

    Ha en fin dag!:D

    Idag kommer en tjej och provrider Bumbi, så får se hur det går:)



    Mysig bild:D:Dkramar<3

    2011-03-10 @ 08:39:16
    URL: http://liinahaallberg.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0