• bloglovin
  • Godmorgon våren!

    Nu har jag nyss kommit ur sängen, klätt på mig och sitter och väntar på att tevattnet ska koka (nej inget kaffe idag, de som vet säger ju att te är bra vid förkylning). Jag brukar vara riktigt morgontrött, med både igår och idag gick det lättare än vanligt att komma upp! Jag är säker på att det måste vara tack vare de små pippifåglarna som kvittrar så vackert utanför mitt fönster, hela morgonstunden känns lite bättre när de börjar sjunga, eller hur?! VÅR I SIKTE!!!

    Som sagt blir det praktik idag igen, i min värld är det tisdag idag eftersom jag varit sjuk och hemma tre dagar, men när jag riktar ögonen mot telefonen som visar att det är fredag fylls jag av en härlig "åh-det-är-helg-känsla"!


    Bye bye broddar? Förhoppningsvis blir det inget mer skruvande denna säsong!!!

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Helena

    Sluta prata om vår, det har snöat hela dagen idag :( inte alls kul!



    Svar: Jag tycker att det är mer ansträngande att gå runt och oroa sig för att det ska gå bra för medryttaren än att åka dit själv xD men man vänjer sig väl ;)



    Jo, fast vi har tre stallkatter också som spejar på kaninen rätt ofta ;)

    2011-03-11 @ 11:56:13
    URL: http://travgalen.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0