• bloglovin
  • Inget stall idag...

    Idag har morfar haft hand om prinsen eftersom jag var på universitetet mellan 10-16 och sedan körde till jobbet, fullt upp med andra ord! I morgon däremot ska jag spendera en hel del tid i stallet, det känns bra, jag saknar ju min Oden! Igårkväll var jag förresten på Börjes med grannen och köpte ett ofodrat regntäcke (de hade inga i storlek 155 på City Gross). Det blev ett brun-beige-blårutigt som jag tror prinsen kommer klä fint i. Jag inhandlade även en febertermometer (jag har inte haft någon egen tidigare), samt ett par ridstrumpor (de går alltid åt).

    Det är något jag har glömt att berätta, på söndag flyttar Oden, hem till Lekaryd! Jag kommer att ha gångavstånd till honom eftersom han kommer bo på granngården en liten bit från huset där jag bor. Det innebär att jag kommer att kunna vara hos min älskade prins flera gånger varje dag om jag så vill, det känns bra och lite lyxigt faktiskt. Jag hoppas att Oden kommer att trivas, det ska bli spännande!

    Nu väntar sängen efter en lång dag, godnatt!


    Hihi, kul att hitta lite notiser så här i efterhand :)

    /Jessica

  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0