• bloglovin
  • Massage...

    är nog underskattat! Eller vad tror ni? Jag tror att fler borde unna både sig själv och sin häst detta då och då. Idag har vi haft massören ute som gav både mig och Oden en omgång. Oden stod snäll och lugn som en filbunke och verkade njuta riktigt mycket. Massören tyckte han var fräsch, så skoj! Däremot var han lite spänd vid ryggen (jag har ju haft en sadel som inte passat bland annat), men efter en stunds masserande verkade det släppa och han rörde sig ännu mer genom hela kroppen när han skrittade! Det var verkligen härligt att se! Därefter var det dags att gå in i huset, det var min tur, vilket var inte var fullt så skoj! Jag har haft ont i höger sidan av ryggen ganska länge från och till och mycket riktigt märktes det på de olika musklerna. Ni som fått massage tidigare vet nog hur ont det kan göra om ni haft problem med någon kroppsdel. Stundtals skrek jag rakt ut och jag trodde jag skulle fälla en tår eller två. Dock förstår jag nu vilken nytta det gjorde för smärtan avtog och det riktigt känns i hela kroppen att massagen gjort nytta!

    I morgon ska prinsen få komma ut och skritta en sväng eftersom vi båda lär känna av dagens massage! Nu ska jag sjunka ner i soffan och bara ta det lugnt en stund innan sängen kallar. Vad gör ni ikväll?


    Haha tröttOden vilar middag och laddar för massage!

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: fridan

    sköönt! jag tror jag med behöver en omgång massage, speciellt i nacke/axlar..ständigt ont :o



    sv: fast jessica, du veeeet inte allt. har en till hemlis nu iihihi :D

    2011-03-03 @ 22:56:45
    URL: http://kaloescha.blogg.se/
    Postat av: Lina

    Så himla söt<3333

    2011-03-04 @ 07:40:23
    URL: http://liinahaallberg.blogg.se/
    Postat av: fridan

    vi och våra hemlisar :D:D:D

    2011-03-04 @ 17:36:21
    URL: http://kaloescha.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0