• bloglovin
  • Min morfar

    Ingen är som han och jag kan aldrig säga det för många gånger, utan min morfar hade jag inte varit där jag är idag. Jag vet inte många som ställer upp på det sätt som han gör, inte bara för mig utan för alla i familjen, vänner osv! Utan morfar hade jag aldrig haft Oden och jag skulle inte ens kunna föreställa mig ett liv utan Oden, han är ju mitt allt!

    Tack morfar för allt du gör för mig och för allt du har lärt mig!!!


    Jag och morfar i kappsläden


    Morfar och Oden harvar i grannens trädgård


    Morfar och Oden med maratonvagnen, juni 2007


    Rida kan han också :)


    Morfar och Oden - julkort 2010

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Bobbo

    Kan bara hålla med dig! Han är guld värd, men det är du också! Kram till dig o Oden

    2011-03-23 @ 21:10:26
    Postat av: Helena

    Så mysigt :D tur det finns morfars! :D

    2011-03-24 @ 07:47:00
    URL: http://travgalen.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0