• bloglovin
  • Sjuker...

    Jaha, då var det min tur nu då. Jag har inte varit ordentligt sjuk sedan jag flyttade hemifrån för 3,5 år sedan så det var väl inte konstigt att jag skulle bli riktigt dålig nu, baskiluskerna har väl laddat i flera år... Det började med att jag igårkväll fick väldigt ont i halsen utan någon direkt förvarning, 05.30 i morse hade jag 38,8 graders feber, halsont samt att jag spydde en gång. Mysigt va? Nej tvi vale. Jag hade hellre haft min praktik, fixat i stallet och jobbat ikväll, för det var så min dag skulle sett ut, tji fick jag. Efter att ha legat i sängen fram till 13.30 asade jag mig upp till soffan där jag ju sitter och bloggar. Jag väntar på min fantastiska mormor som är i Alvesta och handlar glass, ipren och cola till mig! En dag som den här hade jag aldrig orkat köra bil så vilken tur jag har som har Bobbo!

    Hur blir det med prinsen idag då? Jo morfar har hand om honom så att jag kan vila ordentligt. Det känns alltid lite halvtrist de dagar jag inte kan köra till stallet, fast i ärlighetens namn hade jag nog inte orkat det idag, och då är det illa. Jag vet att morfar tar väl hand om Oden, men jag hade ändå önskat att jag orkat köra ut och pussa på honom i hagen. Jag hoppas på att jag är bättre i morgon, då ska jag ut en sväng till min prins! Nu väntar snart glass och kanske någon film...


    Du är allt <3

    /Jessica
     
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Cajsa

    Sv: Han gillar inte att gå längre eller hur man ska säga... Fast utomhus är han en helt annan ponny! :) Tävlade honom utomhus förra våren 70 & det gick super! ;) Men han går iprincip alla barnlektioner & det är inte alla som kan rida honom ordentligt. Dom som kan det rider andra hästr, det är nästan bara dom små som gillar att rida honom. Men jag hoppas att han ska sluta på ridskolan snart.

    2011-03-07 @ 16:22:39
    URL: http://ponnyfilurerna.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0