• bloglovin
  • Tidsinställt...

    För första gången provar jag att göra ett tidsinställt inlägg, jag är ju inte så teknisk så vi får se om det fungerar. När ni läser detta bör jag sitta i skolans matsal och avnjuta en förhoppningsvis god lunch, fast det är ju trots allt inte så mycket som smakar när man är förkyld!

    Det lär förmodligen vara mörkt när jag kommer till stallet ikväll så det ser ut som att det blir ett pass i paddocken idag, ett lugnt pass med tanke på att jag inte känner mig helt återställd ännu.

    Ikväll bloggar jag om ytterligare ett av Odens trick, hoppas ni ser fram emot det! Ha en trevlig eftermiddag alla!


    Eftersom jag inte har någon vidare fantasi nu bjuder jag på en av helgens bilder igen. Jag hoppas jag kan visa nya bilder och filmer helgen som kommer!

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: elin

    Maten kan ju disskuteras....

    Hahah, :p

    2011-03-10 @ 13:12:38
    URL: http://skiandride.blogg.se/
    Postat av: maja

    Vad kul att det tidsinställda inlägget fungerar:) Jag har fortfarande inte fattat hur man gör:( Tack för att du kikade in på min blogg och lämnade en kommentar, sådant uppskattas alltid. Lägg gärna till mig på bloglovin om du gillar min blogg:)

    2011-03-10 @ 14:03:37
    URL: http://maja1983.blogg.se/
    Postat av: Elin

    SV: tack, hehe har man tålamod så funkar de mästa!!

    2011-03-10 @ 18:43:59
    URL: http://elinlagervall.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0