• bloglovin
  • Barbacka

    Igår efter att ha pluggat hela dagen skrittade jag Oden barbacka runt Bockaboda med Elin, Matilda och Frida. Därefter red jag Arapaho en stund i paddocken. Idag red jag ut barbacka igen, det är så himla mysigt! Det blev en hel del galopp, nyttig balansträning för matte med andra ord! :) Vid 13.30-tiden kom hovslagaren och gav prinsen nya skor. Oden skötte sig utmärkt och stod nästan och sov i stallgången!


    Min fina gräsklippare :)

    /Jessica

  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: emelie

    gud vad biffig och kraftig han är! :D

    2011-05-27 @ 14:41:00
    URL: http://skiitbra.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0