• bloglovin
  • Bilder från 30 april

    Idag var det sista dagen på universitetet för den här terminen, härligt! Nu väntar lite jobb ett tag framöver. Oden har fått två vilodagar nu, men idag passade jag på att ta en liten skrittur med Louise, barbacka! Det har varit jättevarmt idag så prinsen fick stå i boxen och vila ca 2,5 timmar medan jag satt i gräset och njöt av solen. Han verkade tycka att det var ganska skönt att komma in där det var lite svalare.

    Jag har inget vidare roligt att skriva ikväll så lägger istället ut fler ovisade bilder från den 30 april!




















    Oden vill också prata i telefon!


    Okejdå, då tar jag väl min hink istället...


    En prins vill ha massa beröm!

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Anonym

    din häst verkar vara helt underbar :D

    2011-06-01 @ 09:50:09
    Postat av: Emma

    Underbart fina bilder, ni verkar ha ett otroligt samspel :D

    2011-06-02 @ 23:21:55
    URL: http://armonios.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0