• bloglovin
  • Prinsen har fått en flickvän!

    Idag red jag barbacka till Hanaslövsberget och klättrade lite. Därefter släppte vi ihop Oden med Annicas häst, de ska gå på bete tillsammans i sommar. Ihopsläppet gick jättebra! De var superlugna och stod och betade jämte varandra samt drack ur samma vattenkar, så gulligt! Jag tror prinsen gillar sin nya tjej! :)



    I morgon blir det till att mocka på förmiddagen och eventuellt rida prinsen. Sedan kommer pluggkompisen och vi ska fortsätta skriva på arbetet. På kvällen ska jag rida Matildas fina Arapaho, jag längtar redan!!! På onsdag får förresten Oden nya pjucks, weee!

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0