• bloglovin
  • Härliga skogsturer!

    Igår efter att mamma hade fotat oss när vi tricktränade gav vi oss ut på en härlig skogstur, både jag och prinsen älskar att komma ut i skogen! Jag lät Oden sträcka ut sig i en lång och härlig galopp. Ridvägarna här intill nya stallet är fantastiskt fina och inbjuder verkligen till trav och galopparbete, härligt! Kvällen avslutade jag med grillat hos grannen. Idag hade jag praktik fram till lunch och därefter cyklade jag till stallet för att mocka och luncha prinsen. När jag var klar med allt stallpyssel tog jag en skrittrunda barbacka, mest fri skritt på långa tyglar men jobbade även lite med öppnor och skänkelvikningar som fungerade finfint! Vi var ute ca 25 min och hann precis in i stallet innan regnet kom. Ikväll har jag jobbat och nu väntar sängen...


    Omgivningen här i Lekaryd är fantastisk!


    Det tar på krafterna att ligga på topp!

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Samanta

    Vilka härliga bilder!



    SV: Åh, tro mig jag tycker också att det är spännande. Jag vill bara komma tillbaka till bloggandet, men blir så förargad varje gång jag ser min tråkiga design. Men snart så! :)

    2011-04-12 @ 22:59:33
    URL: http://samantas.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0