• bloglovin
  • Hej hej fredag!

    Idag kan nog vara den bästa dagen på hela veckan. Jag vaknade pigg och utvilad, jag kände mig ännu lyckligare när jag såg solen tränga sig igenom rullgardinen, och när jag hörde hur fåglarna sjöng i kör insåg jag att våren är här! Jag har intagit en god smörgås och frukostkaffe. Det blir ingen praktik idag eftersom alla klasser har volleybollturnering, och jag har stor nytta av en "ledig" dag eftersom vi har ett antal universitetsuppgifter att göra under vår praktik.

    Nu befinner jag mig i stallet, och efter att ha mockat och gjort fint ska jag låna Fridas ponny för att hänga med Louise och Annica på en ridtur i solskenet. Innan vi rider ut ska vi avnjuta en kopp kaffe i solskenet, jag har laddat termosen! Oden ska jag rida här hemma i paddocken i eftermiddag tillsammans med Elin och Gambler. Ikväll ska jag till mamma som bjuder mig, lillebror och hans tjej på middag, mysigt! I morgon blir det verkligen fullt ös och lite till, mocka och dona i stallet, hämta häst, rida, duscha, göra mig fin, köra till Alvesta och familjen Rydberg för att grilla och sedan gå på Rinkdansen! Det kommer att bli en bra helg helt enkelt!!!

    Oden i söndags!

    /Jessica

  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: emelie

    Jätte fin bild på er :)



    Var gärna med och tävla om att bli dagens blogg!

    2011-04-15 @ 13:07:45
    URL: http://skiitbra.blogg.se/
    Postat av: Lina :)

    Ha en fin Fredag :) kramar

    2011-04-15 @ 15:33:43
    URL: http://liinahaallberg.blogg.se/
    Postat av: fridan

    ååh nni är så fina! kul med fulllt upp! hoppas du får kul på rinken :D:D



    sv: ååh! den sidan verkar ju super TACK så jättemkt :D:D:D:D:D

    2011-04-15 @ 19:50:36
    URL: http://kaloescha.blogg.se/
    Postat av: A N N i C A * W E N N B E R Gs

    kaffe är goott i solen , miss fatty :D

    eller var det miss fattig ?

    kör du rockabilly klänningen imon då ;) efterfest hos Louise !

    2011-04-16 @ 00:12:33
    URL: http://s94356.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0