• bloglovin
  • Gårdagens barbackatur!

    Igår på eftermiddagen red jag Oden barbacka en sväng på grusvägarna. Vi jobbade lite med öppnor och skänkelvikningar i skritten innan vi travade en bit. Prinsen kändes fin och vi avslutade men en lång galoppsträcka på hemvägen. Strax innan vi var tillbaka i stallet stannade vi och pratade med ett gäng kossor, himla bra miljöträning! Oden bryr sig inte om kor direkt utan är mer intresserad av att äta gräs... Kossorna var riktigt nyfikna på oss däremot :)







    I eftermiddag efter jobbet var vi ute på en tur med träningsvagnen, jag och Frida! Det gick superbra! Jag passade även på att träna lite trick och annat i paddocken! Kanske vill ni se ett filmklipp på en söt prins??? I så fall kommer det under morgondagen! ;)

    /Jessica

  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Wilma

    Ja :)

    2011-08-17 @ 10:12:06
    URL: http://horseheaven.blogg.se/
    Postat av: Sandra

    Sv: Ja, jag hoppas bara att jag får bilderna snart. Haha.



    Men det är klart jag kommenterar, jag älskar din blogg och Oden är så otroligt vacker och vältränad! Vart i Sverige bor du någonstans föresten? :)

    2011-08-17 @ 10:41:58
    URL: http://minridtravare.blogg.se/
    Postat av: jennifer

    jag vill gärna se film!/jennifer

    2011-08-17 @ 13:18:45
    URL: http://zackeneo.webblogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0