• bloglovin
  • Hundvakt

    Jo, jag har inte suttit vid datorn på flera dagar känns det som. Jag är hundvakt till mammis och pappis vovve nu medan de är i Italien. I fredags hade Elin hand om Oden och red ut honom barbacka i skogen. Igår fick han vila, jag var bara där och kollade vattnet, borstade, kratsade hovar och gav godingen mineraler. Det är nämligen lite svårt att rida när jag har med hunden i stallet eftersom hon fullkomligt hatar hästar, hon är jätterädd för dem och skäller fruktansvärt mycket så fort jag närmar mig en häst. Idag ska Elin ta hand om och rida Oden igen! :)

    I morgon tänkte jag lägga ut lite ovisade bilder från i onsdags, vad sägs om det?


    Funny

    /Jessica

  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0