• bloglovin
  • Bates it is!

    Efter dagens provridning av sadlarna står det klart att det blir en Bates Caprilli jag kommer att köpa till Oden! Jag hade även en Isabell Werth (wintec) hemma som jag provred men jag tyckte att jag kom alldeles för långt från hästryggen i den trots att den låg väldigt bra på Oden. Jag själv älskar Bates:en och känner mig nästan som ett med hästen när jag sitter i den. Oden verkar trivas mist lika fint i den! Det gör verkligen ingenting att den är jättesnygg ! :) På tisdag ska jag tillbaka till affären och genomföra mitt köp, det känns superbra! Jag är verkligen nöjd!!!


    Bates Caprilli


    Isabell Werth

    /Jessica

  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: fridan

    weei vad kul! fasen vad bra!! är det en svart eller brun sadel ? :)



    sv: ihii ja men alla hästar har sin charm ju :)

    2011-02-20 @ 14:56:23
    URL: http://kaloescha.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0