• bloglovin
  • Praktik och jobb..

    Precis så är det idag, alltså inget stall eller ODEN :( Det är så tråkigt när man inte har tid att åka till det bästa stället på jorden... Idag har jag praktik 8.00-17.00 och sedan jobb 18.00-21.30, tur jag har morfar och mormor som jag vet tar väl hand om prinsen! Längtar redan till i morgon eftermiddag då jag ska mysa med min Odis igen!

    Nu är lunchen slut och jag ska kämpa vidare!


    Foto Emma Norén

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Lina

    sv. Ja hon är lite busig ibland, när man ställer för mycket krav på henne (enligt henne). Men hon är ju ett sto ;) haha.



    Ne precis, bilder går det aldrig få för mycket av!

    2011-02-01 @ 12:39:44
    URL: http://liinahaallberg.blogg.se/
    Postat av: Lina

    sv; Ja foder är så svårt, man vill ju att dom ska få i sig det dom behvöer.. Valborg går ju på fritillgång i hagen om dagarna.. Så på kvällen när hon kommer in får hon ungefär 2 kg hö som hon får käka under natten...



    Man det är så svårt alltså, våra får ju foder på morgonen och kvällen inget på dagen.. Och har ju tänkt att sätta igång henne "på riktigt" nu. Så man vill ju att hon får allt hon behöver, och kanske nått som hjälper henne med att bygga muskler..



    Vad får din för mineraler då? Betfor gillar jag. Har funkat ¨på många av mina hästar:) Åhh det är så kul när dom är pigga och glada :D Men vad tycker du jag ska ge henne för foder morgon och kväll? och hur mycket :)??

    2011-02-01 @ 13:22:03
    URL: http://liinahaallberg.blogg.se/
    Postat av: fridan

    finoden :) idag fick vi ju jobba lite ihop med :D naaaajs!



    sv: jag ska mäta den så får vi se, måste komma ihåg o ta med tumstock imon :)

    2011-02-01 @ 21:54:16
    URL: http://kaloescha.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0