• bloglovin
  • Igår och idag

    Igår red jag prinsen barbacka runt Hanaslöv. Det blev en hel del galopparbete och Oden var pigg och lycklig som vanligt! Han gillar att komma ut i skogen! Efter ridturen fick han stå inne i boxen några timmar och vila från både gräs och sol. Vid 18-tiden körde jag till jobbet där jag spenderade både kväll och natt. Det gick fint trots att det var den första jobbnatten på väldigt länge. Jag var däremot jättetrött när jag kom hem och sov till 14.30 idag. Efter att ha ätit frukost, handlat mat och bytt om tog jag, Frida och Oden en körtur med träningsvagnen. Det blev en ganska lång och mysig tur på grusvägarna. Väl hemma igen mötte vi glassbilen, jag körde och hämtade plånboken och vände sedan tillbaka till glassbilen och gjorde lite fynd. Tjejen som körde bilen var minst sagt lite förvånad över att vi kom med häst och vagn och köpte glass, roligt tyckte jag!


    Inte från idag, men ändå :)

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0