• bloglovin
  • Torsdag, helg och SEMESTER!

    Idag, kl 16.00 gick jag på min semester, underbart! Om en liten stund ska jag cykla till stallet för att motionera prinsen, plocka blommor och bara mysa! Oden och Irja fick en ny hagkompis igår, en vit ponny. Ihopsläppet gick bra, men Oden jagade nykomlingen lite. Jag tror han ville visa att Irja faktiskt var hans dam och ingen annans! Innan vi släppte dem igår var jag ute på en mysig körtur med Oden, han skötte sig oerhört bra och lyssnade på minsta lilla hjälp!





    Ska bläddra lite i senaste Hästfocus! I nästa nummer kommer min artikel som jag nu håller på med! :)

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Sandra

    Gud va mysigt det lät :) Ha en trevlig midsommar!

    2011-06-24 @ 10:57:15
    URL: http://minridtravare.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0