• bloglovin
  • Fullt upp...

    Som vanligt när höstterminen sätter igång har jag fullt upp! Det blir inte många lediga stunder när man både ska jobba, plugga och ta hand om sin pålle. Oden har en lite lugnare period nu utan inplanerade tävlingar eller uppvisningar. Jag rider/kör dock honom regelbundet! I lördags var jag i Ullared och Elin passade prinsen, ibland är det skönt att ha en "hästfri" dag, men som vanligt kunde jag inte hålla mig helt från stallet och Oden så jag åkte dit en runda på kvällen! :) Igår var morfar och jag ute och körde med maratonvagnen, Oden skötte sig superbra! Idag får han en vilodag eftersom han har fått väldigt mycket motion senaste veckan!

    Jag har förresten glömt att visa er resultaten från DM:et den 28 augusti, så här kommer det!

    Resultat körning
    1. Åke Peterson, 123 straffpoäng
    2. Rolf Wester, 173 straffpoäng
    3. Zinita Ekfeldt, 373 straffpoäng, 1 uteslutning
    4. Jerry Freij, 752 straffpoäng, 1 uteslutning
    5. Maria Wieslander - utesluten
    6. Annika Svensson - utesluten
    Resultat ridning
    1. Jessica Jacobsson, 187 straffpoäng
    2. Maria Wieslander, 188 straffpoäng
    3. Matilda Svensson, 194 straffpoäng
    4. Hanna Gustafsson, 155 straffpoäng, 1 uteslutning
    5. Birgitta Karlsson, 502 straffpoäng, 1 uteslutning
    6. Maria Swanson - utesluten

    /Jessica

  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Sandra

    Tell me about it. Jag har ju precis också börjat min hösttermin och livet är inte lika lugnt nu som det var under sommaren, ändå pluggar jag hemifrån. Haha.



    Kul det där med DM:et :D

    2011-09-05 @ 16:03:50
    URL: http://minridtravare.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0