• bloglovin
  • Vad har vi gjort de senaste dagarna?

    Jo, igår efter föreläsningen red jag ut barbacka en sväng i skogen och Oden verkade hur nöjd som helst. Det blev ett ganska lugnt pass, vi njöt mest av tillvaron i skogen, mysigt! Idag runt lunchtid red jag ut ca 1 timme. Vi jobbade en hel del med galoppen och prinsen var pigg och glad! I morse var jag på föreläsning och nu har jag pluggat lite hemma. Om en liten stund är det dags att köra till jobbet. En helt vanlig dag i mitt liv alltså... Vad har ni hittat på denna torsdag?


    Picknick i vår kompis trädgård, tummen (hoven) upp för äppelträd!

    /Jessica

  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Wilma

    Låter härligt :).



    Inte så intressant men grävt sand, städat, tvättat kläder & vart i stallet, spelat piano & vart i skolan xd.

    2011-09-01 @ 22:57:55
    URL: http://horseheaven.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0