• bloglovin
  • Veckan har rullat på!

    Ja ibland känns det som att tiden går extra fort! I veckan har jag hunnit med föreläsningar, cykelexkursion, jobb tre kvällar, lite plugg och givetvis har prinsen fått sin tid varje dag! En dag var jag i skidbacken och klättrade med honom, en annan dag var vi ute barbacka och bara myste. Igår körde morfar och jag en sväng med träningsvagnen och finselen som vi har fixat till. Det gick hur bra som helst, vår prins är bara för snäll! Idag är jag ledig både från universitet och jobb, har dock pluggat lite nu under förmiddagen. Strax väntar stallet, jag tror det blir en härlig skogstur i eftermiddag!




    Prinsen efter en blöt dag i hagen!

    /Jessica

  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Sandra

    Gud jag har saknat dina uppdateringar! :P Hehe!

    Det är alltid skönt när det känns som att veckan går fort, det blir snabbare helg då ;) Tyvärr brukar ju dock helgen gå lika fort. Haha.



    Hoppas du får en bra helg! :)

    2011-09-09 @ 19:04:04
    URL: http://minridtravare.blogg.se/
    Postat av: Filippa och Gulliver

    Har han lagt håret i papiljott för att vara extra snygg inför lördagen? =)

    2011-09-09 @ 20:20:57
    URL: http://gulliversresa.blogspot.com/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0