• bloglovin
  • Fint för att vara vinter...

    Imorse när jag vaknade såg jag hur mycket is det var på bilrutorna och förstod att det nog var ganska kallt ute. Väl ute för att släppa ut hästarna fick jag det bekräftat, det var suuuuperkallt men ändå fint på något vis. Solen höll på att stiga upp och allt som blev träffat av dess strålar gnistrade och blänkte fint.

    Jag är verkligen ingen vintermänniska, men vinterdagar som den här kan jag uppskatta riktigt mycket!

    Stallet är klart och snart ska jag ta in Oden och Nitro och göra dem klara för lite träning! Ha en härlig vinterdag ni alla!


    /Jessica

  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0