• bloglovin
  • Oden och Nina 21/12-2014

    I morse när jag släppte ut hästarna sken solen och det var lite frost. Riktigt härligt fotoväder tänkte jag genast. Efter att ha druckit kaffe, hjälpt sambon med lite renovering, fixat iordning stallet och ridit ut i skogen med Nina, försökte vi fota hästarna i paddocken. Det där fina ljuset som hade infunnit sig en stund på morgonen/förmiddagen var som borta. Istället trängdes molnen på himlen och lite underkylt regn föll ner. Jaja, ett par bilder blev det i alla fall, men inte så fina som jag hade hoppats på…

     

    Här nedan kan ni se när Nina rider Oden för första gången! Hon fick ta sin egen sadel så hon kunde känna sig lite "hemma". Ja, och så var det ju också så att jag gärna ville ha min (Odens) dressyrsadel till Nitro när vi red ut ihop. Hursomhelst tycker jag Oden klädde fint i westernsadeln. Imorgon lägger jag upp bilderna från när jag jobbar Nitro lite lätt i paddocken.

     

     
     
     
     
     
     
     
     
    /Jessica
     
  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0